poniedziałek, 27 lutego 2012

Top 10/Dziesięciu pisarzy, którzy powinni wydać nowe książki!

Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień.

Dziś przyszła pora na... Dziesięciu pisarzy, którzy powinni wydać nowe książki!

Zabawę zaczerpnęłam z blogu Kreatywnej. Spodobała mi się bardzo, także do dzieła! :)




Anne Bishop - i co ja mam napisać? że zakochałam się w świecie krwawych? że wszystkie dziewięć tomów dotyczących rodziny Sa Diablo traktuję jak świętość? :) Wiem, że autorka pracuje nad nową serią, a " Świt zmierzchu" zakończył serię o Sadim, Setanie, Lucivarze i reszcie. Przyznam, że traktuję to jako małą zdradę świata krwawych aleteż  z niecierpliwością czekam na  kolejne pozycje Pani Bishop :))


 Marta Kisiel - zdecydowanie brakuje mi Szczęsnego, Licha, Zmory, Utopców i całej menażerii z Lichotki.  Uwielbiam i nic na to nie poradzę:) Mam nadzieję, że Pani Marta pokusi się o kontynuację " Dożywocia" :)







Magdalena Kordel - lubię Malownicze. Często do niego wracam i za każdym razem czuję się w nim dobrze:) Wiem, że w chwili obecnej Pani Magdalena coś tworzy, także pozostaje tylko czekać..byle nie za długo:)









Joanna Chmielewska- tak, tak wiem, że jej ostatnie książki są coraz słabsze i nie ma porównaia do tych początkowych. Mimo wszystko jestem jej wierna od lat i zawsze, kiedy mam zły humor sięgam po jej pozycje, a wtedy smutek mija:). Bardzo chętnie spotkałabym się ponownie z Alicją, Joanną i poczytała o ich zwariowanych przygodach.




Maciej Grabski - może to co teraz napiszę wyda się dziwne ale chcę Księdza Rafała! Bardzo chcę! I to jak najszybciej:) Trochę za mało mi Gródka, wsi spokojnej, wsi wesołej ( tylko w założeniu:) ). Miejmy nadzieję, że Pan Maciej również poczuje ten niedosyt i napisze kolejną pozycję o losach sympatycznego księdza.








Małgorzata Gutowska- Adamczyk - lubię sagi rodzinne. "Cukiernia pod Amorem" wpasowała się w mój gust  i z wielką chęcią poczytałabym coś jeszcze w tym stylu.















Małgorzata Musierowicz - jest to autorka, która wprowadziła mnie w świat książek. Pamiętam, że po przeczytaniu " Szóstej klepki" natychmiast pobiegłam do biblioteki i domagałam się kolejnych książek tej Pani. Było to...dawno, dawno temu:)                       Z niecierpliwością czekam na kolejne pozycje Pani Małgorzaty.






J.K. Rowling- z dużą przyjemnością przeczytałam wszystkie części Harrego Pottera i jego magiczny świat naprawdę mnie wciągnął. Mam nadzieję ,że Pani Rowling napisze jeszcze coś równie magicznego. 







Małgorzata Kalicińska - lubię ciepło, które promieniuje z jej książek. " Dom nad Rozlewiskiem", " Widok z mojego okna" czy "Fikołki na trzepaku" to pozycje, do których często wracam. Po prostu lubię to i czekam na kolejne książki Pani Małgosi.




    Gail Carriger - tak,wiem, że pisze, że ma w planach nowy cykl ale co z tego skoro nie mogę się doczekać?:) Niech wydaje kolejne pozycje i to jak najszybciej:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz