sobota, 1 października 2016

Krótko mówiąc..wsiąkłam:)


Miała być recenzja, ale postanowiłam napisać o czymś co ostatnio zabiera mi sporą część czasu i chociaż początkowo moje podejście było sceptyczne, to teraz zmieniło się diametralnie. Mowa tutaj o kolorowankach dla dorosłych.

Pierwszą z nich dostałam w grudniu zeszłego roku i chociaż wymalowałam kilka obrazków, to jakoś mnie nie zachwyciła. Odłożyłam i leży do dnia dzisiejszego nietknięta. Sytuacja zmieniła się wiosną tego roku, kiedy to przy zamawianiu książek, gratisowo otrzymałam kolorowankę z motywami kwiatów i muszę przyznać,że spodobała mi się taka zabawa. W chwili obecnej posiadam cztery takie książeczki i chciałabym je Wam dzisiaj zaprezentować.

Pierwsza z nich to "Radość kwiatów"



Jak sugeruje tytuł, głównym motywem są tutaj kwiaty i wszystko co z nimi związane. Ogrody, doniczki, parapety pełne roślin. Muszę przyznać, że jest to jedna z moich ulubionych kolorowanek. Obrazki są dość wyraźne, nie trzeba bardzo wysilać wzroku, aby dostrzec wszystkie szczegóły, a po pokolorowaniu obrazki wychodzą naprawdę ładne. Oto kilka przykładów.

















Kolejną kolorowanka dla dorosłych, po którą często sięgam jest  "365 Dni bez stresu". 


Muszę przyznać, że jest ona znacznie bardziej wymagająca niż "Radość kwiatów." Obrazki są mniejsze, posiadają mnóstwo drobnych szczegółów i trzeba włożyć sporo więcej pracy w ich pokolorowanie. Niemniej lubię ją bardzo, ponieważ oprócz kart do malowania posiada także mnóstwo mądrych cytatów, które z przyjemnością czytam. No i jest to prezent od bardzo bliskiej osoby, więc tym bardziej mnie do niej "ciągnie" :)

A oto przykładowa strona z tej książeczki



I dwa najnowsze nabytki. "Tajemny ogród" i "Zaczarowany las". 




Dotarły do mnie kilka dni temu, także nie miałam jeszcze okazji bliższego zaznajomienia się z nimi, jednakże po przejrzeniu mogę powiedzieć, że chyba się polubimy. Motywy kwiatowe, roślinne, zwierzęta, które możemy spotkać w lesie. Znajdziemy tutaj obrazki o różnym stopniu zaawansowania. Są takie, które można pokolorować w jedno popołudnie, jak również takie nad którymi spędzimy kilka dni.




Kolorowanki dla dorosłych nie są dla wszystkich, potrzeba nieco cierpliwości i odnalezienia w sobie odrobiny dziecka. Na pewno jednak relaksują i pomagają wyciszyć myśli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz