1. "Belladonna" - A. Bishop;
2. "Dobry człowiek" - A. Nicoll;
3. "McDusia" - M. Musierowicz;
4. " Pierwszy Grób po Prawej" - D. Jones;
5. "Katarzyna Wielka. Gra o władzę" - E. Stachniak;
6. "Krąg" - S.B. Elfgren, M. Strandberg;
7. " Podróż do miasta świateł. Róża z Wolskich" - M. Gutowska-Adamczyk
Czekam na recenzje.
OdpowiedzUsuńCzytałam wiele dobrego o serii Pani Musierowicz i żałuję, że nie miałam przyjemności poznać tych tytułów. Może kiedyś uda mi się zebrać wszystkie i przeczytać...
OdpowiedzUsuń