niedziela, 18 marca 2012

Emma

         Udało mi się dobrnąć do końca tej powieści, choć wiele wskazywało, na to że nie uda mi się ta sztuka Książka męczyła mnie niebywale, ale nie chcę do niej zniechęcać, bo może przypadnie komuś do gustu. 

         Emma Woodhouse to młoda panna pochodząca z tzw. dobrego domu. Jest ona kobietką inteligentną, jednakże niezwykle irytującą. Ma swoje zdanie na każdy temat i  uważa, że zawsze ma rację. Ulubionym zajęciem Emmy jest bawienie się w swatkę, co nie zawsze wychodzi jej na dobre.

       Czytałam tą książkę półtora tygodnia i nie mogłam jej zmęczyć. Przez większą jej część nie dzieje się nic ciekawego, a opisy sąsiedzkich wizyt, spacerów i rozmów młodych panien mogą znudzić nawet najwytrwalszego czytelnika.

       Gdyby nie to, że wcześniej miałam już przyjemność spotkać się z pozycjami Jane Austen, to po spotkaniu z "Emmą" na pewno bym po nie nie sięgnęła.


Ocena: 1,5/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz