środa, 21 marca 2012

Droga do Różan czyli trochę romantyzmu:)

          Urzekła mnie Twoja historia..A nie nie nie, to miało być: Urzekła mnie Twoja okładka:) Książkę zobaczyłam na półce w Empiku i stwierdziłam, że bez niej nie wyjdę. Wiem, że się powtarzam ale zauroczyła mnie sama okładka. Kwitnące drzewa, pośród nich stolik nakryty do podwieczorku             ( przynajmniej tak sobie to wyobrażam),ciepłe letnie popołudnie..ech....po prostu żyć nie umierać:)

       Główną bohaterką książki " Droga do Różan" jest młoda dziewczyna -Zosia, która wraz z ojcem i nianią Zuzanną zamieszkuje dworek w Różanach. Dworek, który jest jednocześnie hotelem, nie przynosi zbyt dużych dochodów, a sytuacja pogarsza się jeszcze bardziej, kiedy Krzysztof - gorąca miłość Zosi - zgłasza się do jej ojca po odbiór dawnej pożyczki...W książce odnajdziemy też informacje na temat życia przyjaciół Zosi: Eryka - zakochanego w niej malarza oraz Marianny, która jest najlepsza przyjaciółką dziewczyny.

        "Droga do Różan" to książka idealna na wiosenne popołudnie. Jest ciepła, słodka ( ale nie przesłodzona) i czytając ją można zapomnieć o otaczającym nas świecie. Nie można nie pokochać tego magicznego miejsca jakim są Różany. Książkę czyta się bardzo dobrze a historia Zosi, Krzysztofa ( swoją drogą nie polubiłam tego pana), niani Zuzanny wciąga od pierwszej strony. Szczerze polecam!!

Ocena: 8/10

2 komentarze:

  1. Nie polubiłaś charakteru tej postaci czy zniechęciło cię już samo jego imię?

    OdpowiedzUsuń