środa, 19 grudnia 2012

Wymiankowa paczka:)

Witajcie:) Wczoraj udałam się na pocztę, aby zrealizować zalegające od kilku dni awizo. Przyznam szczerze, że czekałam na inną przesyłkę i miałam dość dużą niespodziankę ( bardzo miłą:)), kiedy okazało się ,że paczka zawiera prezenty z wymiany książkowej.


Zawartość przedstawiała się imponująco:


Książki bardzo przypadły mi do gustu. Żadnej z nich nie czytałam i mam nadzieję, że niebawem to nadrobię:) Kryminały uwielbiam, a na temat autorki drugiej książki słyszałam wiele dobrego, także czas rozpocząć znajomość:)



Pingiwnkowa zakładka, jak też aniołek są prześliczne:) Aniołek od razu został ulokowany pod choinką w sypialni. Czyż nie przedstawia się wspaniale?:)


2 komentarze:

  1. świetna przesyłka :)
    czytałam "Jutra może nie być", podobała mi się
    życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna paczka, ale ta zakładka - cudna!

    OdpowiedzUsuń