środa, 22 listopada 2017

Jak Cię zabić kochanie?


Tytuł: " Jak Cię zabić kochanie?"
Autor: Alek Rogoziński
Wydawnictwo: Filia
Liczba stron: 400
Data wydania: 02.06.2016

" Kryminalna komedia omyłek, w której każdy może okazać się i mordercą, i ofiarą. A stawką w grze są miliony dolarów!
Trzydziestoletnia Kasia może odziedziczyć ogromny majątek. Jest tylko jeden warunek - musi wysłać na tamten świat swojego męża. Nie chcąc, aby szansa na zdobycie fortuny przeleciała jej koło nosa, zabiera się za opracowanie, a potem realizację morderczych planów. Nic jednak nie idzie tak, jak sobie wymyśliła, a w dodatku z myśliwego sama szybko staje się tropioną zwierzyną."


    Babcia Klementyna z Ameryki zapisując wielką fortunę Katarzynie, postawiła warunki, jakie bohaterka trwając w rozpadającym się małżeństwie z Darkiem, nie jest w stanie spełnić. Czas na odziedziczenie spadku z każdym dniem niebezpiecznie się kurczy, a więc jedynym wyjściem jakie zostaje Katarzynie to zabicie męża. Problem w tym, że Darek ma dokładnie taki sam pomysł.
    Trudno opowiedzieć o akcji tak, aby zbyt wiele Wam nie zdradzić… Pędzi ona jak wicher i zawiera sporo wątków, z czego każdy następny jest bardziej zagmatwany od poprzedniego – niedoszłe trupy, grzeszne zakonnice i groźny Tygrys Złocisty być może Was zaintrygują. No właśnie, być może.. Nasłuchałam się o tej książce samych pochlebnych opinii i ...odczułam zupełne rozczarowanie. Nudziła mnie, miejscami wydawał się wręcz infantylna a humor autora zdecydowanie różnił się od mojego. 
     O gustach się nie dyskutuje, jednakże ja na pewno nie sięgną już po kolejną książkę tego autora.


1 komentarz:

  1. Ja bardzo lubię kryminały! Dla kobiet polecam ostatnią książke P. Świst "Komisarz" - fajnie się czyta, lekkie pióro i fabuła interesująca :)

    OdpowiedzUsuń