poniedziałek, 31 lipca 2017

Wygrywajka


W piątek dotarła do mnie ogromna paczka z Empiku. Czekałam na nią długo i jak tylko ją zobaczyłam na twarzy zagościł ogromny uśmiech. Z różnych przyczyn losowych rozpakowałam ją jednak dopiero dziś rano i tutaj czekała mnie niespodzianka. Oprócz zamówionych przeze mnie książek dostałam w prezencie jeszcze dwie. Jedna z nich to "Wielka księga robali", a druga to " Żabek i Ropuch . Dzień po dniu" Arnolda Lobela. Dziewczynki z mojego rodzinnego grona posiadają już całą serię Lobela, a robaki jakoś ich nie interesują, dlatego też postanowiłam zorganizować wygrywajkę dla Was. Dodam,ze do książki załączony będzie jeden z dwóch kubków termicznych, które również znalazłam w paczce. Tłumacze sobie tą niespodziewana hojność empiku tym, iż cena za zamówienie wyszła niebotyczna. Tak czy inaczej konkurs! Aby wygrać książkę i kubek należy w komentarzu napisać, które miejsce w Polsce lubicie najbardziej i dlaczego.Ten, którego opis mnie urzeknie będzie miał prawo wyboru książki i kubka. Konkurs trwa do 5 sierpnia 2017 r. Zapraszam do udziału,a poniżej zdjęcia nagród.

 


 


4 komentarze:

  1. Karolina7/31/2017

    To ja będę pierwsza:) Moim ulubionym miejscem w Polsce jest zdecydowanie Wrocław. Ma swój urok. Rynek jest malowniczy i jadłam tam najlepsze lody w życiu:)Poza tym poznałam tam kogoś ważnego dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kraków!! Z jednej absolutnie fantastycznej przyczyny : ma smoka ! :) No i studia tam kończyłam i się zakochałam, i serce złamane miałam i ze znajomymi się upijałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja najbardziej lubię łąkę za moim domem. Można pospacerować, poobserwować zwierzęta i ogólnie się wyciszyć.

    PS. Kubek z opon wymiata :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nasze polskie morze. Zmienne i nieprzewidywalne jak kobieta:)

    OdpowiedzUsuń