sobota, 5 grudnia 2015

Kolorowanki dla dorosłych



     Od pewnego czasu księgarnie opanowane zostały przez kolorowanki dla dorosłych. Moda na nie dopiero dociera do Polski ale na świecie to już prawdziwy szał. W Europie, we Francji, Wielkiej Brytanii, Belgii kolejne tytuły wydawane są w nakładach po 300 000, 400 000 egzemplarzy. We Francji sprzedają się podobno lepiej niż książki kucharskie. Również w Stanach Zjednoczonych zdobyły one ogromną popularność.

    W sklepach możemy znaleźć mnóstwo takich kolorowanek. Tematyka jest zróżnicowana, znajdziemy książeczki ze zwierzętami, orientalnymi wzorami, roślinnością . Jednym słowem do wyboru - do koloru. Muszę przyznać, że na początku omijałam je szerokim łukiem. Ale dzisiaj nadszedł czas i na mnie. A co, postanowiłam spróbować:) Z racji tego, że zbliżają się święta Bożego Narodzenia mój wybór padł na kolorowankę o tej tematyce.



    Jak sama nazwa wskazuje w tej kolorowance znajdziemy wszystko co związane jest ze świętami Bożego Narodzenia. Choinki, prezenty, pierniki,brodatych mikołajów i inne tego typu rzeczy. Kolorowanka jest pięknie wydana, w twardej oprawie, a papier jest na tyle gruby, by kredki nie przebijały nam się na druga stronę. Ilustracje są na różnym poziomie trudności. Niektóre mają więcej szczegółów, inne mniej. Są takie, które możemy pokolorować " na szybko", jak i takie, które wymagać będą od nas większego zaangażowania.

                              
                     
    Nie wiem czy kolorowanka mnie zainteresuje i pomoże się odstresować. Postanowiłam jednak spróbować. Obrazki zachęcają, kredki czekają, także do dzieła!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz